kolmapäev, 31. august 2016

Vaheldust ellu :)

Armsad sõbrad,

Ma pidevalt imestan ja imetlen neid inimesi, kes suudavad korralikult blogi pidada ja pidevalt miskit postitada. Ausõna! Aga ma näen, kui palju läheb ühel üksikettevõtjal kõigele aega ja kui tahad vahel veel aega leida ka pere ja puhkamise jaoks... Siis tundub küll, et 24h päevas on vähe ja 7 päeva nädalas on samuti vähe. Aga pole hullu, teeme siis oma tegemisi nii nagu jõuame.

Kuna mulle on alati meeldinud igasugune käsitöö, siis ma olen soetanud korralikes kogustes materjale erinevate toimetuste tarvis. Ja olgem ausad, vahest on imetore teha just midagi muud, kui igapäevaselt. Sel põhjusel meeldib mulle vahetevahel ise koolitustel käia ja teha oma kätega midagi hoopis muud, kui tavaliselt ja olla ise õpetaja rolli asemel õpilase rollis. Niisiis teen ma vahest ka muud, nt paberitööd. On ju soetatud korralik lõikemasin ja sahtliteviisi pabereid jm selleks vajaliku. 
Samuti on tore, kui inimene saab minu juures kingi juurde ka kaardi või soovikorral rahatasku soetada. Nii ma siis just eile tegin koguse rahataskuid, sest need olid mul juba mõnda aega otsas.



Aga... Ma ju õppisin vahepeal ka hõbesavi ja kuna mul oli kohe vaja soetada ka kõik selle tegemiseks vajalik :))), siis mulle vahest meeldib istuda laua taha ja vaikselt hoopis selle kallal nokitseda. Niisiis valmib mõne aja tagant ka väike kogus hõbeehteid. Oi, kõik see on nii tore nokitsemine. Täielik teraapia, ka enda jaoks. Panen siia illustreerivaks miskit viimasest tegemisest.




Aga hingan raskelt ja tean, et homme hakkab kool. Meie pere jaoks üks tavalisem aasta, mõlemad poisid juba käivad koolis ning suuremal sai ka 9. klass eelmisel aastal lõpetatud. Mingis mõttes loksub elu jälle rohkem rütmi, kui on seda suvel. Aga samas ma tean, et käes on aeg, kui peagi hakkan juba unistama uuest suvest. Ja tegelikult ju Eestis suuremat asja suve sel aastal polnudki, kuigi maikuu oli paljulubav. Õnneks saime ikkagi kõik oma noosi päikest mujalt kätte ja ma ei pea kurvastama, et lastel õiget päikest ja basseinielu polegi olnud.

Soovin kõigile ilusat 1. septembrit!!!

1 kommentaar:

  1. Hea Hedwig! Armas on lugeda su mõtteid, sest mullegi meeldib teha erinevat käsitööd, sealhulgas olen hõbesavi koolitusel ka osalenud Heleni käe all. Hinges on kange tahtmine tulla Saku mõisa kaema su kaunist loometööd. Loodan selle teoks teha :)Seniks suurt loomejõudu!
    Eha Kaurit

    VastaKustuta